Ajankohtaista

14.01.2019 SST:n suunnittelupäivä

Meillä mainostoimistossa on paljon ristikkäistä osaamista, jota pyrimme jakamaan toisillemme. Kollegan vahvuudet on hyvä tuntea, jotta häneltä voi oppia. Joka kevät ja syksy pidämme suunnittelupäivän, jossa tehdään katsaus tulevan puolivuotisen ajalle. Samalla kerralla päivitetään myös toistemme tietämyksiä omien erityisosaamisalueidemme trendeistä. Tätä tehdään toki myös päivittäisessä arjessa, mutta asia on hyvä nostaa esiin myös yhteisesti mahdollisimman usein.Tällä kevään suunnittelupäivällä keskityimme verkkokauppoihin markkinointikanavina, Googlen data-analytiikan visualisointiin sekä vuoden 2019 tärkeimpiin digimarkkinoinnin trendeihin, kuten asiakasymmärrykseen perustuvaan kohdennettuun markkinointiin, markkinoinnin automatisaatioon ja tek

14.01.2019 Myllyn joulu – kauppakeskuksen markkinointia

Pitkäaikainen asiakkaamme Kauppakeskus Mylly uudisti viime vuonna koko jouluilmeensä tuoden ripauksen tyylikkyyttä ja inspiraatiota kaupallisen juhlan keskelle. Myllyn perinteinen joulukuvasto muuttui SST:n käsittelyssä upeaksi inspiraatiolehdeksi, joka ottaa lukijansa mukaan kauppakeskuksen jouluiseen maailmaan, tutustuttaen sen liikkeisiin ja niiden taustalla toimiviin yrittäjiin. Kuvasto sai laajalti loistavaa palautetta kauppakeskuksen liikkeiltä ja asiakkailta. Myllyn uusi Joululehti jaettiin ennen joulua ennätyksellisesti lähes 195 000 talouteen Turun talousalueella.Joulun alla myös televisiosta saattoi bongata Myllyn uuden imagollisen joulumainoksen. Mainoksessa Myllyn tonttu seikkailee pitkin Aurajokirantaa, jakaen jouluiloa kaikkialle. Joulumainoksia tehtiin parikin

23.11.2018 Lapsi mukaan töihin -päivän juhlahumua

Valtakunnallista Lapsi mukaan töihin -päivää vietettiin jo kolmatta kertaa, niin myös Mainostoimisto SST:llä! Olemme olleet joka vuosi ideoimassa, suunnittelemassa ja toteuttamassa tätä raikasta teemapäivää yhdessä Lapsiasiavaltuutetun toimiston kanssa.  Lapsen oikeuksien viikolla julkaistiin myös järjestyksessään toinen Lapsibarometri, joka tällä kertaa tarkasteli kuusivuotiaiden kokemuksia vapaa-ajan vietosta ja liikunnasta. Voit tutustua Lapsibarometriin
täällä »Tutustu m

16.11.2018 Joulukuvastojen aikaa SST:llä

Joulun lähestyessä tiputellaan postilaatikoista jokavuotisia markkinointi-ihmisten taidonnäytteitä – joulukuvastoja. Mainostoimisto SST:llä on tänäkin vuonna tehty mitä tunnelmallisempia joululehtiä, mainoksia ja kuvastoja.Pitkäaikainen asiakkaamme Kauppakeskus Mylly uudisti tänä vuonna koko joulukuvastonsa upeaksi inspiraatiolehdeksi, joka ottaa lukijansa mukaan kauppakeskuksen jouluiseen maailmaan, tutustuttaen sen liikkeisiin ja niiden taustalla toimiviin yrittäjiin. Tänä vuonna Myllyn Joululehti jaettiin ennätyksellisesti lähes 195 000 talouteen Turun talousalueella.Lasten joulun kohokohta on joka vuonna perinteisen Lasten Suuren Lelukirjan ilmestyminen. Satoja leluja sisältävässä superkuvastossa seikkailee tänä jouluna lempeä yksisarvinen kavereineen

23.03.2017 Oletko etsimämme kokenut asiakkuusjohtaja?

Mainostoimisto SST Oy on turkulainen vuonna 1989 perustettu täyden palvelun markkinointiviestinnän toimisto, jolla on vahva digitaalinen osaaminen. Saman katon alta löydät yli kolmekymmentä mainonnan, viestinnän ja digitaalisen tuotannon ammattilaista.Nyt etsimme joukkoomme ASIAKKUUSJOHTAJAA.
Jos olet myyntihenkinen, kokenut markkinoinnin ja viestinnän ammattilainen, ota yhteyttä!
Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Hakemukset ja tiedustelut osoitteeseen [email protected] tai soittamalla p. 044 084 6036.

26.01.2017 Kristiina Paavola Mainostoimisto SST:n toimitusjohtajaksi

Mainostoimisto SST:n toimitusjohtajaksi on 3.1.2017 alkaen nimitetty yrityksen varatoimitusjohtaja Kristiina Paavola. SST:n perustaja ja toimitusjohtaja Sirpa Uusitalo jatkaa aktiivista työtä liiketoimintajohtajana sekä hallituksen puheenjohtajana.Pitkän uran SST:ssä copywriterina, asiakkuusjohtajana ja varatoimitusjohtajana tehneen Paavolan vastuulle siirtyvät yrityksen operatiivinen johto sekä henkilöstöjohtaminen. Uusitalo jatkaa työskentelyä liiketoimintajohtajana asiakasrajapinnassa ja uusasiakashankinnassa kuten tähänkin asti. Lisäksi hän vastaa SST:n kehittämis- ja strategiatyöstä yhdessä Paavolan kanssa.

22.08.2016 Tapaturmapäivän videoille kunniamaininta!

Kiiretapaturmien vähentämiseen tähtäävät videot palkittiin kansainvälisessä International Safety Media Awards 2016 -kilpailussa."Hoppu, poppu, nyt sais jo tulla loppu!" Tähän tapaan rallatettiin Työturvallisuuskeskuksen, sen yhteistyökumppanien ja Mainostoimisto SST:n toteuttamassa Tapaturmapäivän kampanjassa. Kampanjaan suunnitellut videot saivat syyskuussa 2016 kunniamaininnan
International Safety Media Awards -kilpailussa. Kisassa palkittiin tapaturmien ehkäisyyn ja turvallisuuteen liittyviä kampanjoita ja siihen otti osaa yli 100 osallistujaa eri puolilta maailmaa.