SST:n suunnittelupäivä

Meillä mainostoimistossa on paljon ristikkäistä osaamista, jota pyrimme jakamaan toisillemme. Kollegan vahvuudet on hyvä tuntea, jotta häneltä voi oppia. Joka kevät ja syksy pidämme suunnittelupäivän, jossa tehdään katsaus tulevan puolivuotisen ajalle. Samalla kerralla päivitetään myös toistemme tietämyksiä omien erityisosaamisalueidemme trendeistä. Tätä tehdään toki myös päivittäisessä arjessa, mutta asia on hyvä nostaa esiin myös yhteisesti mahdollisimman usein.

Tällä kevään suunnittelupäivällä keskityimme verkkokauppoihin markkinointikanavina, Googlen data-analytiikan visualisointiin sekä vuoden 2019 tärkeimpiin digimarkkinoinnin trendeihin, kuten asiakasymmärrykseen perustuvaan kohdennettuun markkinointiin, markkinoinnin automatisaatioon ja tekoälyn ja koneoppimisen soveltamiseen markkinoinnissa. Tästä inspiroituneena lähdemme kohti vuotta 2019.