Asiakaslehdestä on moneksi

Hyvin suunniteltu ja toteutettu asiakaslehti toimii monessa roolissa. Karkkilan kaupunki uudisti ilmeensä ja viestinsä syksyllä 2015. Tehokkaan lanseerauksen tukemiseksi SST suunnitteli ja toteutti yhdessä asiakkaan kanssa aikakauslehtimäisen Hyviä uutisia Karkkilasta -lehden. Sen tehtävänä oli tavoittaa kattavasti kaupunkilaiset, kaupungin henkilökunta ja paikalliset yrittäjät, mutta toimia myös kaupungin esitteenä ja jakomateriaalina erilaisissa tapahtumissa. Lehden tärkeimpiä kohderyhmiä olivatkin Karkkilaan muuttoa tai yrityksen perustamista harkitsevat.

Ensimmäinen lehti julkaistiin syksyllä 2015. Se sai lukijoilta positiivisen vastaanoton, jossa lehteä kiiteltiin monipuolisesta asioiden esille tuomisesta sekä positiivisen Karkkila-kuvan vahvistamisesta. Myös asiakas oli lehteen erittäin tyytyväinen. Lehti sai jatkoa syksyllä 2016, jolloin sen välissä julkaistiin myös Karkkilan työväenopiston opinto-ohjelma. Onnistunut kokemus on osoitus siitä, että hyvin tehdyllä ja kohdistetulla printtijulkaisulla on paikkansa myös digiaikana. Toki lehteä voi selata sähköisenä myös Karkkilan verkkosivuilla.

Lisätiedot

www.karkkila.fi