English

Tuloksellista
markkinointia ja
myynnin välineitä
– potkua bisnekseen!

  • Palvelut
  • Asiakkaat
  • Työt

    Ostot ja myynti verkossa: Kentek E-tukku

    Raskaan kaluston ja teollisuuden suodattimet sekä komponentit siirtyvät ostoskoriin E-tukussa, Kentekin verkkokaupassa. Asiakkaat saavat verkkokaupasta konekohtaiset tarvikkeet ja myyjät tekevät tilaukset asiakkaille E-tukussa.

    Myynnin kasvattaminen: Orionin keräilykampanja

    Orionin keräilykampanja on kasvattanut itsehoitotuotteiden myyntiä lukuisissa apteekeissa jo vuosien ajan. Jokaisessa kampanjassa kymmenet tuhannet asiakkaat ovat hankkineet keräilyleimoilla mieluisia ja hyödyllisiä tuotelahjoja.

    Ammattilaisportaali: Orionin Galenos.fi

    Galenos.fi-verkkosivusto on tietopankki apteekki- ja hoitoalan ammattilaisille. Jatkuvakehitteinen portaali toimii koulutus-, tieto- ja markkinoinnin materiaalipankkina, siellä tehdään myös tuotetilaukset.

    Rekry- ja mielikuvakampanja: puolustusvoimat

    Moni ei tiedä, että Puolustusvoimien 12 000 työntekijästä noin kolmasosa on siviilejä. Rekrytointikampanjassa jaetaan tietoa monipuolisista tehtävistä sekä haetaan esimerkiksi kyberalan osaajia.

    Brändin tunnettuus: pharmaservicen lääkeannostelija anja

    Anja on PharmaService Oy:n tarjoama lääkkeiden koneellinen annosjakelupalvelu, jolle halutaan lisää käyttäjiä. Palvelun tunnettuuden vahvistamisessa markkinointia on suunnattu sekä terveydenhuollon ammattilaisille että kuluttajille.

    Workshop ja viestintästrategian kiteytys avin tapaan

    Avin pääviestiä ja eri kohderyhmien sanomia sparrattiin 70 hengen workshopissa. Tavoitteena oli uusi viestintästrategia, joka vastaa uuden strategian painopisteitä. Selkeä ohje visualisoitiin infograafein.

  • SST
  • Yhteys
  • Rekry

© Mainostoimisto SST
Evästeet