Palvelut Asiakkaat Työt Workshop ja viestintästrategian kiteytys avin tapaan Avin pääviestiä ja eri kohderyhmien sanomia sparrattiin 70 hengen workshopissa. Tavoitteena oli uusi viestintästrategia, joka vastaa uuden strategian painopisteitä. Selkeä ohje visualisoitiin infograafein. Brändin tunnettuus: pharmaservicen lääkeannostelija anja Anja on PharmaService Oy:n tarjoama lääkkeiden koneellinen annosjakelupalvelu, jolle halutaan lisää käyttäjiä. Palvelun tunnettuuden vahvistamisessa markkinointia on suunnattu sekä terveydenhuollon ammattilaisille että kuluttajille. Rekry- ja mielikuvakampanja: puolustusvoimat Moni ei tiedä, että Puolustusvoimien 12 000 työntekijästä noin kolmasosa on siviilejä. Rekrytointikampanjassa jaetaan tietoa monipuolisista tehtävistä sekä haetaan esimerkiksi kyberalan osaajia. Monipuoliset taittopalvelut Taittotöitä ja graafista suunnittelua sekä perinteiseen että digitaaliseen mediaan. Esimerkkinä Keski-Suomen hyvinvointialueen uuden visuaalisen ilmeen mukaisia materiaaleja: esitteitä, julisteita, bannereita, raportteja ym. Myös saavutettavina. Tiedon visualisointi Infografiikan avulla voidaan monimutkaista asiaa esittää helpommin omaksuttavassa muodossa. Esimerkkinä Rikosseuraamusalan koulutuskeskuksen koulutuspolku. Mainiompi laitila -lehti Laitilan kaupunki tilasi asukaslehden avaimet käteen -periaatteella: SST vastasi 28-sivuisen lehden suunnittelusta ja toteutuksesta, niin visuaalisesta ilmeestä, juttujen tuottamisesta, kuvauksista kuin taittotyöstä. Yhteishakukampanja Lahden ammattikorkeakoulun yhteishakukampanjoilla 2017 ja 2018 tavoiteltiin laajaa näkyvyyttä. Kohderyhmiä tavoiteltiin kustannustehokkaasti digitaalisissa kanavissa, ja asiakas oli tyytyväinen kampanjan tuloksiin. Toimiva rekrykampanja Tyks Psykiatrian huomiota herättävällä rekrykampanjalla puhuteltiin ensisijaisesti lääkäreitä, hoitohenkilökuntaa ja alan opiskelijoita. Näkyvyyttä saatiin mm. video- ja natiivimainonnalla, somessa sekä perinteisellä lehti-ilmoittelulla. Videot ja -kuvaukset Videoiden suunnittelut ja tuotannot laidasta laitaan, myös ammattimaiset kuvaukset, toteutukset tilaajan budjetin ja toiveiden mukaan. Ole yhteydessä, kerromme lisää! Ostot ja myynti verkossa: Kentek E-tukku Raskaan kaluston ja teollisuuden suodattimet sekä komponentit siirtyvät ostoskoriin E-tukussa, Kentekin verkkokaupassa. Asiakkaat saavat verkkokaupasta konekohtaiset tarvikkeet ja myyjät tekevät tilaukset asiakkaille E-tukussa. Myynnin kasvattaminen: Orionin keräilykampanja Orionin keräilykampanja on kasvattanut itsehoitotuotteiden myyntiä lukuisissa apteekeissa jo vuosien ajan. Jokaisessa kampanjassa kymmenet tuhannet asiakkaat ovat hankkineet keräilyleimoilla mieluisia ja hyödyllisiä tuotelahjoja. Ammattilaisportaali: Orionin Galenos.fi Galenos.fi-verkkosivusto on tietopankki apteekki- ja hoitoalan ammattilaisille. Jatkuvakehitteinen portaali toimii koulutus-, tieto- ja markkinoinnin materiaalipankkina, siellä tehdään myös tuotetilaukset. SST Yhteys Rekry