Palvelut Asiakkaat Työt Ostot ja myynti verkossa: Kentek E-tukku Raskaan kaluston ja teollisuuden suodattimet sekä komponentit siirtyvät ostoskoriin E-tukussa, Kentekin verkkokaupassa. Asiakkaat saavat verkkokaupasta konekohtaiset tarvikkeet ja myyjät tekevät tilaukset asiakkaille E-tukussa. Myynnin kasvattaminen: Orionin keräilykampanja Orionin keräilykampanja on kasvattanut itsehoitotuotteiden myyntiä lukuisissa apteekeissa jo vuosien ajan. Jokaisessa kampanjassa kymmenet tuhannet asiakkaat ovat hankkineet keräilyleimoilla mieluisia ja hyödyllisiä tuotelahjoja. Ammattilaisportaali: Orionin Galenos.fi Galenos.fi-verkkosivusto on tietopankki apteekki- ja hoitoalan ammattilaisille. Jatkuvakehitteinen portaali toimii koulutus-, tieto- ja markkinoinnin materiaalipankkina, siellä tehdään myös tuotetilaukset. Rekry- ja mielikuvakampanja: puolustusvoimat Moni ei tiedä, että Puolustusvoimien 12 000 työntekijästä noin kolmasosa on siviilejä. Rekrytointikampanjassa jaetaan tietoa monipuolisista tehtävistä sekä haetaan esimerkiksi kyberalan osaajia. Brändin tunnettuus: pharmaservicen lääkeannostelija anja Anja on PharmaService Oy:n tarjoama lääkkeiden koneellinen annosjakelupalvelu, jolle halutaan lisää käyttäjiä. Palvelun tunnettuuden vahvistamisessa markkinointia on suunnattu sekä terveydenhuollon ammattilaisille että kuluttajille. Workshop ja viestintästrategian kiteytys avin tapaan Avin pääviestiä ja eri kohderyhmien sanomia sparrattiin 70 hengen workshopissa. Tavoitteena oli uusi viestintästrategia, joka vastaa uuden strategian painopisteitä. Selkeä ohje visualisoitiin infograafein. SST Yhteys Rekry